Wednesday, February 16, 2011

Dugaan datang tanpaku undang...

Korang tau x, nasib la pg2 tadi saye dah tersenyum... Kalau x, hmmmm..... Kenapa la saya dapat bos yang macam ni??? Saya tau ini silap saya... Sbb kelembutan saya org main2kan saya. Tapi bkn ke apa yang saya buat dh ikut prosedur?????? Saya sediHHHHHHH..... Tapi x pe saya akan sentiasa tersenyum walau seribu rintangan tiba... Buat BOS saye tu, x pe... Tuhan tu ada... jgn fikir bagus sangat dengan apa yang dia dah buat tu.... Kuasa bukan sepenuhnya di tangan dia... Apa pun saya akan terima dgn hati yang sengan atas apa yang di buat... Jangan fikir saya nak memberontak pulak... X payah risau n tanya2 org lain ada ke x saya call nk marah2. Helloooo.... saya ni ada akal tau... ok la dear... saye nk kuar dulu utk buat lawatan di premis2 usahawan... jumpa lagii... daaaaa..... Muaahhhh.... ;-)

No comments:

Post a Comment